Największe błędy przy współpracach z markami
Pobierz bezpłatnego e-booka i sprawdź, jak uniknąć wtopy!
Współpracujesz z markami i realizujesz dla nich kampanie reklamowe? Chcesz zacząć zdobywać sponsorów? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów!
Czasami o tym, czy współpraca dojdzie do skutku, mogą zadecydować niewielkie szczegóły… A opinia, jaką sponsor wyrobi sobie na twój temat, może się roznieść po branży i utrudnić ci zdobywanie kolejnych współprac!
E-book pomoże ci uniknąć 10 błędów, przez które:
tracisz pieniądze i nie zarabiasz tyle, ile chcesz
nie przyciągasz do siebie nowych sponsorów
marki nie wracają z kolejnymi ofertami
nie rozwijasz się, a twój biznes stoi w miejscu
tracisz pieniądze i nie zarabiasz tyle, ile chcesz
nie przyciągasz do siebie nowych sponsorów
marki nie wracają z kolejnymi ofertami
nie rozwijasz się, a twój biznes stoi w miejscu
Sprawdź, jakich błędów unikać i zmień swoje relacje z markami! Pobierz bezpłatnego e-booka:
Kim jesteśmy?
Trenerka przedsiębiorczości, księgowa z 10-letnim stażem, Nieustraszona Poskramiaczka Cyferek. Specjalizuje się we współpracy z przedsiębiorcami działającymi w internecie i otacza opieką księgową biznesy budowane przez influencerów. Zawsze na czasie ze zmianami przepisów podatkowych, przetłumaczy zarobki z najnowszych platform social media na język zrozumiały dla skarbówki. Miłośniczka psów rasy husky.
Blogerka, copywriterka, redaktorka, Pióro do Wynajęcia. Zawodowo ma na koncie 10 lat tworzenia treści dla znanych twarzy polskiego YouTube'a i praktycznego ogarniania influencerskiego biznesu. Prywatnie od 12 lat prowadzi własnego bloga o popkulturze. Branżę zna od podszewki, zarówno z punktu widzenia małych twórców, jak i doświadczonych influencerów. Wierna fanka Marvela, podejrzewana o zbieractwo książek.